CAREL: результати 2020 РОКУ

CAREL: результати 2020 РОКУ

Бруджине, 4 березня 2021 року - Рада директорів CAREL Industries затвердила консолідовані результати за станом на 31 грудня 2020 року з консолідованою виручкою в розмірі 331,6 млн, що на 1,3% більше в порівнянні з 2019 роком (+ 2, 8% при постійному обмінному курсі).
Фінансові показники:
• Консолідована виручка 331,6 млн євро, + 1,3% в порівнянні з 2019 роком (+ 2,8% при постійному обмінному курсі);
• Консолідована EBITDA у розмірі 65,2 млн євро (19,7% від виручки), + 3,3% в порівнянні з 2019 роком;
• Консолідований чистий прибуток 35,1 млн євро, + 0,3% в порівнянні з 2019 роком;
• Негативне консолідоване чисте фінансове становище в розмірі 49,6 млн євро в порівнянні з 62,1 млн євро на 31 грудня 2019 року.
Заява генерального директора групи
«2020 рік був складним роком, який перевірив соціальну і економічну стійкість у світі через поширення пандемії коронавируса / COVID-19. Незважаючи на тимчасову зупинку деяких ключових підприємств, таких як китайські та італійські, Група змогла відреагувати швидко і ефективно. Доказом цього є результати, досягнуті за останній рік, які я з гордістю представляю: в кінці 2020 року консолідована виручка зросла, збільшившись на 1,3% при поточних обмінних курсах (+ 2,8% при постійних обмінних курсах).
Якщо враховувати рентабельність в 19,7% (на 40 базисних пунктів вище, ніж в 2019 році), прийняту в якості маржі EBITDA, цей результат буде ще більш значним, незважаючи на те, що ефекти операційного левериджу не були повністю задіяні. Зростання і прибутковість також відбилися на сильному генеруванні грошових потоків, що дозволило значно скоротити чистий борг. Цей показник знизився з приблизно 62 мільйонів євро до менш ніж 50 мільйонів євро, що на 20% менше (без урахування бухгалтерського ефекту згідно з МСФЗ (IFRS) 16, чистий борг склав би близько 21,4 мільйона євро).
Ці результати ще раз доводять значну стійкість бізнес-моделі Групи і постійну прихильність персоналу компанії CAREL, що дозволяє вписати ще одну главу в нашу історію успіху, що охоплює майже п'ятдесят років ».
Консолідована виручка
Консолідована виручка склала 331,6 млн євро в порівнянні з 327,4 млн євро на 31 грудня 2019 року, збільшившись на 1,3%. Збільшення склало б + 2,8%, якби не негативний валютний ефект, який склав близько 5 мільйонів євро, в основному через слабкість долара США і бразильського реала. Ці результати ще більш позитивні, якщо розглядати їх у світлі пандемії COVID-19, яка викликала тимчасову блокування, яка зачепила завод Сучжоу в Китаї і виробничий центр Brugine в Падуї протягом першої половини року, що призвело до відставання, яке потім було усунуто в червні- липні.
Ці показники були підкріплені як діапазоном дуже гнучких виробничих потужностей CAREL (значна частина продуктових платформ може бути зібрана одночасно як мінімум на двох об'єктах), так і властивою Групі стійкістю завдяки сильній диверсифікації географічних регіонів і ринків, на які вона обслуговує.
Додатково до цього - здатність використовувати великі можливості в надзвичайно нестабільних обставин, почасти завдяки вражаючому кількості продавців, яка налічує понад 400 співробітників по всьому світу, які постійно проходять навчання і враховують потреби клієнтів.
Географічна зона, що має найбільшу вагу для Групи, EMEA (Європа, Близький Схід, Африка), на яку припадає 71% виручки, завершила фінансовий рік з ростом на 5,0% при незмінному обмінному курсі. У другому півріччі він значно покращився. Явища, що лежать в основі цієї продуктивності, корелюють, перш за все, з різким збільшенням присутності CAREL в Східній Європі, але також і з прискореним ростом в різних додатках, таких як житлові будинки (високоефективні теплові насоси) та охолодження комп'ютерних центрів. Ці фактори більш ніж компенсують скорочення попиту в деяких галузях промисловості і в секторі «HO.RE.CA».
APAC (Азіатсько-Тихоокеанський регіон), на який припадає близько 15% виручки Групи, продемонстрував зростання на 1% (при постійному обмінному курсі) в порівнянні з 2019 роком, незважаючи на зупинку виробництва в Сучжоу через пандемію в перші тижні лютого. Ці результати обумовлені здатністю Групи використовувати основні можливості як в сегменті роздрібної торгівлі продуктами харчування, так і в сегментах HVAC (особливо в області центрів обробки даних) в той час, коли китайська економіка демонструє впевнене відновлення.
У Північній Америці, на яку припадає близько 12% виручки Групи, виручка впала на 7,7% (за вирахуванням впливу обмінного курсу) через природне поєднання сильного зростання, що спостерігалося в 2019 році (+ 20%), і погіршення макроекономічної ситуації. економічна ситуація через COVID-19, особливо в сфері громадського харчування.
Нарешті, в Південній Америці (на яку припадає близько 2% від загального обороту Групи), без урахування негативного впливу обмінних курсів, зростання висловлювався двозначними цифрами (+ 10,1%), в основному через позитивні результати, які спостерігаються в Бразилії, та які компенсують інші показники регіонів в зоні, що постраждала від пандемії.
Що стосується окремих сфер діяльності, то в другій половині 2020 року спостерігались як позитивні, так і стабільно кращі показники. Охолодження виросло на 2,6% (5,0% при постійному обмінному курсі), незважаючи на те, що ланцюжок поставок, в основному складається з OEM-виробників, підрядників і систем Інтегратори побачили скорочення інвестицій через обережність і невизначеності в секторі, викликаних пандемією.
Таким чином, ці результати можна віднести на рахунок збільшення частки ринку CAREL в секторі «Роздрібна торгівля продуктами харчування» (супермаркети / гіпермаркети / магазини крокової доступності), що більш ніж компенсує показники сектора «Громадське харчування», які все ще залишаються негативними. Сектор HVAC також завершив 2020 рік, показавши зростання (+ 1,0% при поточних обмінних курсах, + 2,1% при постійних обмінних курсах) з сильним відновленням у другій половині року: позитивні тенденції, що спостерігаються в сегменті «високоефективних теплових насосів». (В основному в Північній Європі), а також в сегментах «центрів обробки даних» і лікарень (останні, зокрема, у Східній Європі та Китаї) дозволили обмежити негативний вплив на продуктивність деяких комерційних (оздоровлення та готельний бізнес) і промислових (автомобільний) сегментів.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 9267
Aquatherm Kyiv 2024