Руслан Савчин,
комерційний директор
компанії Valtec
В яких напрямках найбільш активно розвивається компанія?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Ключовий напрям нашої діяльності — це запірна арматура і внутрішньобудинкові інженерні системи. Щороку ми додаємо нову лінійку продуктів. Так, у 2014–2015 роках зріс попит на твердопаливні котли, у результаті ми завезли нові труби з нержавіючої сталі для обв’язки котелень і твердопаливних котлів.
Які зміни спостерігаються на ринку опалювальних систем?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Основний тренд — це попит на більш дешеву продукцію, але без втрати якості. Дотримуючись такої тенденції, ми почали виробляти нові, більш економні комплектуючі високої якості. Наприклад, допрацювали такий популярний продукт як шланги для води і вивели його на ринок за більш низькою ціною. Ця продукція на ринку багато десятиліть, але ми зробили наступне: замінили латунні гайки і вставки, які часто ламаються, на аналогічні елементи з нержавіючої сталі. Так само вчиняють багато виробників, і в найближчі пару років ця тенденція збереже свою актуальність.
У поточному році в порівнянні з минулим зростають продажі теплих водяних підлог. Вважаю, що у 2016 році за цим напрямом у нашій компанії буде приріст від 40% до 50%.
"П’ять місяців 2016 року показали зростання продажів по різних групах товарів у 20-35% у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року"
Руслан Савчин, комерційний директор компанії Valtec
З чим пов'язуєте зростання попиту на теплі водяні підлоги? Це загальноринкова тенденція?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Думаю, що тенденція загальноринкова, але у випадку з нашою компанією зростання продажів обумовлене тим, що ми вивели на ринок більш якісний і дешевий продукт, диверсифікувавши пропозицію — теплою підлогою ми займаємося вже близько 5 років і раніше по цій групі товарів представляли в основному преміум сегмент.
Чи відображається на результатах роботи компанії підвищений інтерес людей до енергозберігаючих технологій?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Продукт компанії — це комплектуючі, тому тенденція енергоефективності впливає на нас опосередковано. Наприклад, ми просуваємо ідею, що застосування теплої підлоги дозволить економити до 15% теплоенергії за умови, якщо така підлога буде правильно змонтована. Проблема в тому, що у 80% випадків система теплої підлоги монтується з порушеннями, у результаті чого не завжди можна досягти належної ефективності.
Які новинки представили на виставці "Аква-Терм Київ 2016"?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
З новинок ми представили гнучку підводку, де замінили латунні елементи елементами з нержавіючої сталі, а також лінійку трубопроводів з нержавіючої сталі, яку далі будемо активно просувати на ринку.
Як оцінюєте результати роботи на виставці?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Краще, ніж у минулому році — і за кількістю відвідувачів, і за кількістю контактів. У минулому році ми зібрали близько 2400 контактів, в цьому планується отримати близько 3000.
Чи змінився портрет клієнта — відвідувача стенду?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Цього року з’явилося більше кінцевих споживачів — людей, які хочуть самостійно замінити систему опалення у себе вдома. У той же час, професійні клієнти — монтажники, дистриб’ютори, проектні організації, дилери, представники магазинів — склали близько 70% від загального числа відвідувачів.
Що можете сказати про результати роботи перших місяців 2016 року?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Якщо порівняти продажі за перші 5 місяців цього року з аналогічним періодом 2015 року, то ми показуємо зростання по різних групах товарів від 20% до 35%.
З чим пов'язуєте збільшення попиту на продукцію?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Перша група товарів, яка показує найбільше зростання — поліпропіленові системи. Люди, бажаючи заощадити, почали переходити на більш доступні за ціною поліпропіленові комплектуючі, які застосовуються при монтажі системи опалення.
Спостерігається зростання продажів у розмірі 20–25% по запірній арматурі: крани, фітинги, труби. Прогрес в цьому напрямку я пов’язую з якісною роботою компанії з дилерами і дистриб’юторами, у яких в результаті збільшилася кількість клієнтів і продажів.
У мене є внутрішнє відчуття, що ринок пройшов дно, хоча одні компанії фіксують зростання, а інші — все ще спад продажів.
Спираючись на результати роботи перших п’яти місяців, ми плануємо закрити 2016 рік із зростанням у 20–25% по відношенню до 2015 року, хоча спочатку планували зростання в межах 12–15%.
Як оцінюєте перспективи розвитку ринку?
— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Якщо Україна почне виходити з кризи, можна очікувати щорічного приросту продажів, ринок буде поповнюватися новими лінійками продуктів в сегменті інженерної сантехніки.