Valtec: нові правила на ринку інженерної сантехніки

Valtec: нові правила на ринку інженерної сантехніки

Ціна — нижче, якість — вище

Як прагнення клієнтів заощадити відбивається на діяльності компаній, у зв’язку з чим доводиться коригувати плани роботи на рік і чи пройшов ринок дно в інтерв’ю інтернет-виданню TRUBA.ua розповів Руслан Савчин, комерційний директор компанії Valtec.



Руслан Савчин
Руслан Савчин,
комерційний директор
компанії Valtec

В яких напрямках найбільш активно розвивається компанія?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Ключовий напрям нашої діяльності — це запірна арматура і внутрішньобудинкові інженерні системи. Щороку ми додаємо нову лінійку продуктів. Так, у 2014–2015 роках зріс попит на твердопаливні котли, у результаті ми завезли нові труби з нержавіючої сталі для обв’язки котелень і твердопаливних котлів.

Які зміни спостерігаються на ринку опалювальних систем?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Основний тренд — це попит на більш дешеву продукцію, але без втрати якості. Дотримуючись такої тенденції, ми почали виробляти нові, більш економні комплектуючі високої якості. Наприклад, допрацювали такий популярний продукт як шланги для води і вивели його на ринок за більш низькою ціною. Ця продукція на ринку багато десятиліть, але ми зробили наступне: замінили латунні гайки і вставки, які часто ламаються, на аналогічні елементи з нержавіючої сталі. Так само вчиняють багато виробників, і в найближчі пару років ця тенденція збереже свою актуальність.

У поточному році в порівнянні з минулим зростають продажі теплих водяних підлог. Вважаю, що у 2016 році за цим напрямом у нашій компанії буде приріст від 40% до 50%.

"П’ять місяців 2016 року показали зростання продажів по різних групах товарів у 20-35% у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року"

Руслан Савчин, комерційний директор компанії Valtec

З чим пов'язуєте зростання попиту на теплі водяні підлоги? Це загальноринкова тенденція?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Думаю, що тенденція загальноринкова, але у випадку з нашою компанією зростання продажів обумовлене тим, що ми вивели на ринок більш якісний і дешевий продукт, диверсифікувавши пропозицію — теплою підлогою ми займаємося вже близько 5 років і раніше по цій групі товарів представляли в основному преміум сегмент.

Чи відображається на результатах роботи компанії підвищений інтерес людей до енергозберігаючих технологій?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Продукт компанії — це комплектуючі, тому тенденція енергоефективності впливає на нас опосередковано. Наприклад, ми просуваємо ідею, що застосування теплої підлоги дозволить економити до 15% теплоенергії за умови, якщо така підлога буде правильно змонтована. Проблема в тому, що у 80% випадків система теплої підлоги монтується з порушеннями, у результаті чого не завжди можна досягти належної ефективності.

Які новинки представили на виставці "Аква-Терм Київ 2016"?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
З новинок ми представили гнучку підводку, де замінили латунні елементи елементами з нержавіючої сталі, а також лінійку трубопроводів з нержавіючої сталі, яку далі будемо активно просувати на ринку.

Як оцінюєте результати роботи на виставці?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Краще, ніж у минулому році — і за кількістю відвідувачів, і за кількістю контактів. У минулому році ми зібрали близько 2400 контактів, в цьому планується отримати близько 3000.

Чи змінився портрет клієнта — відвідувача стенду?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Цього року з’явилося більше кінцевих споживачів — людей, які хочуть самостійно замінити систему опалення у себе вдома. У той же час, професійні клієнти — монтажники, дистриб’ютори, проектні організації, дилери, представники магазинів — склали близько 70% від загального числа відвідувачів.

Що можете сказати про результати роботи перших місяців 2016 року?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Якщо порівняти продажі за перші 5 місяців цього року з аналогічним періодом 2015 року, то ми показуємо зростання по різних групах товарів від 20% до 35%.

З чим пов'язуєте збільшення попиту на продукцію?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Перша група товарів, яка показує найбільше зростання — поліпропіленові системи. Люди, бажаючи заощадити, почали переходити на більш доступні за ціною поліпропіленові комплектуючі, які застосовуються при монтажі системи опалення.

Спостерігається зростання продажів у розмірі 20–25% по запірній арматурі: крани, фітинги, труби. Прогрес в цьому напрямку я пов’язую з якісною роботою компанії з дилерами і дистриб’юторами, у яких в результаті збільшилася кількість клієнтів і продажів.

У мене є внутрішнє відчуття, що ринок пройшов дно, хоча одні компанії фіксують зростання, а інші — все ще спад продажів.

Спираючись на результати роботи перших п’яти місяців, ми плануємо закрити 2016 рік із зростанням у 20–25% по відношенню до 2015 року, хоча спочатку планували зростання в межах 12–15%.

Як оцінюєте перспективи розвитку ринку?

— TRUBA.ua
Руслан Савчин:
Якщо Україна почне виходити з кризи, можна очікувати щорічного приросту продажів, ринок буде поповнюватися новими лінійками продуктів в сегменті інженерної сантехніки.
Знайдіть всі свої архітектурні рішення через TRUBA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Нове та найкраще

Теплоізоляція