Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажу
відділу Внутрішніх інженерних мереж
компанії REHAU
В яких напрямках зараз найбільш активно розвивається компанія?
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Ми працюємо в напрямку інновацій та енергоефективності. У зв’язку із зростанням цін на енергоносії люди почали рахувати гроші і стали більше цікавитися енергозберігаючими технологіями.
Один з наших активних напрямків розвитку — виробництво предізольованих труб. Багато зовнішніх і внутрішніх квартальних мереж потребують заміни, і тут ми знаходимося в тренді.
Другий напрямок — це інноваційні системи для біогазових установок. Перший пілотний проект, створений із застосуванням таких систем, був запущений восени минулого року у с. Рокитне під Києвом — це найпотужніший біогазовий завод в Україні. Виробництво біогазу — енергоефективний спосіб використання відходів сільськогосподарської галузі. Сьогодні, завдяки сучасним технологіям, відходи можуть бути використані для видобутку енергії, тоді як раніше їх доводилося утилізувати або частково переробляти. У свою чергу, такий підхід робить значний внесок в розвиток альтернативної енергетики в Україні і може частково допомогти подолати енергетичну залежність держави.
Які можете назвати ключові тенденції розвитку ринку?
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Перш за все це енергоефективність. Також змінився підхід до роботи — якщо раніше масові закупівлі здійснювались у вересні-листопаді, то зараз багато хто став діяти
по-європейськи: запити на продукцію почали надходити навесні, активність проявляється заздалегідь, а не в останній день. Тим більше, що тарифи на комунальні послуги постійно підвищуються, і чим швидше люди впровадять енергоефективні рішення, тим краще.
Які новинки представляєте на виставці "Аква-Терм Київ 2016"?
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
З нашої точки зору вкрай важливо контролювати тепло. У зв’язку з цим компанія розробила інноваційну систему управління температурою NEA SMART, керувати якою можна віддалено через смартфон (змінювати температуру, включати і вимикати).
Інша новинка — колектор для водопостачання Smart Link. Це естетичне рішення для перекриття води з інноваційним підключенням.
До нової продукції можна віднести і санітарно-технічний короб — пристрій, який монтується в стіну і виключає помилки монтажників при підключенні.
"У першому кварталі 2016 року попит на енергозберігаючу продукцію виріс на 30-35%"
Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажу
відділу Внутрішніх інженерних мереж компанії REHAU
Наскільки виріс попит на енергоефективну продукцію?
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
За результатами перших чотирьох місяців 2016 року зростання попиту на енергозберігаючу продукцію склало 30–35%. Основну роль в цьому відіграє державна програма з енергоефективності. Але і самі люди вже розуміють, що інвестиції в енергозберігаючу продукцію і матеріали поступово окупаються і дозволяють економити.
Які види продукції компанії найбільш затребувані сьогодні?
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Хедлайнером вважається система опалення Rautitan, яка добре себе зарекомендувала у висотному будівництві, яке, як і раніше, розвивається, тому ці системи успішно окуповуються.
Які, за Вашими оцінками, перспективи розвитку ринку до кінця 2016 року?
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Будь-який ринок хоче спокою. Якщо ситуація буде стабільною, без змін урядів або політичних вибухів, ми, безумовно, очікуємо зростання. У спокійній і стабільній країні розвивається малий та середній бізнес, люди починають інвестувати в будівництво та інші сфери діяльності.
Що стосується перспектив на 10 років вперед, то я бачу можливості для розвитку сегмента санації будівель. Поки що ця послуга затребувана в основному в ОСББ, але з часом вона стане цікавою і приватним власникам житла. І в зв’язку з цим також перспективними будуть заміна стояків, магістралей, транзитних ліній.
Які плани компанії на 2016 рік?
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Це безумовне зростання — мінімум плюс 10% до обсягів минулого року. Результати роботи першого кварталу досить вражаючі, що підтверджує правильність наших прогнозів та очікувань.
Розкажіть про враження від виставки "Аква-Терм Київ 2016".
— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
У цьому році ми вирішили не робити великий стенд і вгадали, виступивши з
бренд-зоною — для нас це хороший привід зустріти давніх друзів, підтвердити свою активність на ринку.
На відміну від минулих років, було дуже багато монтажних і проектних організацій, фахівців. Якщо раніше виставка була приводом поцікавитися технологіями кінцевому споживачеві, то зараз цей сегмент клієнтів ймовірно більше зайнятий і вже по-європейськи довіряє ознайомлення з новинками професіоналам. Це хороший тренд.