Duravit: дизайн, як основа для росту

Не дивлячись на складні економічні умови, Група Duravit продовжує займати гарну позицію на ринку. Як повідомили в прес-центрі компанії, оборот в 2012 році склав 378 млн. євро, що на 7 % більше, порівняно з попереднім роком.

Як зазначив голова Правління Duravit AG професор д-р Франк Ріхтер: «Наша мета полягає у зміцненні бренду Duravit з оригінальним дизайном, інноваційними технологіями та найвищими стандартами».

І успішність цієї політики підкреслили виключно позитивні відгуки на початку 2013 року на запуск повної серії для ванної DuraStyle, Happy D.2 і меблів для ванних кімнат X-Large.

Також, компанією був запущен редизайн серії Starck 2, який представив нові лінії для умивальників, душових піддонів і ванн. «Нова серія Starck 2 керується інтелектом ергономіки». Саме так описав її творець Філіп Старк.
Ідентифікатор: 5927
Теплоізоляція