Луцький МІСЬКИЙ голова вважає тарифи на комунпослуги несправдлівімі

УНІАН. Луцький МІСЬКИЙ голова Богдан ШИБА вважає тарифи на комунальні послуги несправдлівімі, но об `єктівнімі, оскількі` смороду відповідають нормативам, затвердженим уряд `. Як передає кореспондент УНІАН, про Це Б. ШИБА заявивши учора на засіданні Луцького прес-клубу реформ. За словами міського голови, `шкіряний прорахунок в один відсоток коштуватіме для міського бюджету близьке 1,5 млн. грн.`, Отже претензії повінні звучать не до органів місцевого самоврядування, а в Бік урядовців, які затверджуються бюджет. Проті, зазначів ВІН, Підвищення таріфів НЕ Завжди означає Підвищення Якості послуг. Вагомий кроком у покращенні Якості надання комунальних послуг Б. ШИБА назвавши підпісання Угод Між ВАТ `Луцькводоканал` І польськими фірмамі про встановлення фільтрів для очищення води І реконструкцію очисних споруд для переробки стоків. Крім того, Б. ШИБА зазначів, Що міська влада задовольняють року вперше відкрито визначи `надавачів послуг` на водо-, тепло-, енерго-та газопостачання. Як повідомів начальник обласного Управління у справах захист прав споживачів Геннадій КОЖЕВНІКОВ, Це означає, Що відніні Якість послуг поклади, насамперед, від мешканців: `громадяни Самі повінні звертати до ціх структур і укладаті з ними договори`. Крім того, до ціх договорів існують Додатка, в якіх шкіряний споживач Може віпісаті претензії до надавача послуг І вімагаті також їх Вирішення.
Ідентифікатор: 592
Aquatherm Kyiv 2024