Екологічне маркування як інструмент просування продукції на внутрішньому і зовнішньому ринках.

Екологічне маркування - графічне зображення, яке наноситься безпосередньо на упаковку продукту, є найпоширенішим інструментом «зеленого» маркетингу. Основна мета еко-маркування - ідентифікувати екологічно пріоритетну продукцію. Сьогоднішній вітчизняний ринок пістрявить від достатку художніх трактувань і авторських бачень еко-знаку. Всілякі знаки і написи - «натуральний продукт», «еко-продукт», «біо-продукт», стали мало не обов'язковим елементом при оформленні упаковки. Найчастіше «зелені» логотипи маскуються під товарний знак. Таке нанесення можна розцінювати як нелегальне тільки тому, що придумані підприємством екологічні написи та графічні зображення - це ні що інше, як самодекларації. У світовій практиці вже сформувався правовий механізм, що включає в себе цілу процедуру узгодження «зеленого творіння» та сертифікації товару, їм прикрашаного, компетентними органами. Тобто, будь-зелененький кружечок або ...
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 166
Теплоізоляція