Компанія REHAU: Від традиційних радіаторів до темперування бетону

Компанія REHAU: Від традиційних радіаторів до темперування бетону

Інтерв'ю з Максимом Солоненком, директором з маркетингу та продажу відділу Внутрішніх інженерних мереж компанії REHAU

Про системи опалення та водопостачання, яким віддають перевагу українці, інноваційні рішення, які у нас поки що не впроваджувалися, але вже реалізовані в Європі, а також про плани на перспективу платформі TRUBA.ua на виставці Аква-Терм Київ 2017 розповів Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажу відділу внутрішніх інженерних мереж компанії REHAU.



Максим Солоненко
Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажу
відділу Внутрішніх інженерних мереж
компанії REHAU

Які напрямки зараз у тренді і найбільш активно розвиваються?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
У країнах Європейського Союзу, Туреччині добре розвиваються напрямки стінових панелей і теплих підлог. В Україні традиційно найбільшим попитом користуються системи радіаторного опалення.

З чим може бути пов'язана така «вірність» радіаторам — клімат, традиції?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
На відміну від країн, які розташовані у південних широтах і де опалення відсутнє як таке, в Україні повноцінні зими, і ніхто не відмовляється від радіаторного опалення. Так, встановлення радіаторів — це, з одного боку, данина традиції, з іншого — виконання норм у висотному будівництві.
Інша справа, що зараз все більше зростає інтерес до енергоефективних технологій. Наприклад, до теплових насосів, які в ідеалі працюють з системами підігріву підлоги. Але поки це скоріше новинка, ніж масовий спосіб опалення.

Наскільки зріс попит на енергоощадні технології у вашій компанії?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Попит стабільний і співвідношення становить 80/20. 80% — системи і 20% — прагнення до інновацій.

Тепла підлога — це ще інновація для покупця?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Загалом ні, але клієнтам потрібно розповідати про принципи і нюансах роботи таких систем.
Інноваційний продукт — це стінові панелі та акустичні холодні стелі. Покупці вже почали замислюватися, встановлювати кондиціонер чи зробити холодну стелю.
Ще одна інноваційна технологія, яка в Україні поки не представлена, але вже кілька років застосовується за кордоном — це темперування ядра бетону: труби теплої підлоги монтуються у перекриття на етапі будівництва будинку (про приклад такої технології читайте у статті «Як я міг заощадити на будівництві будинку, якби знав це раніше?» — прим. ред.) Принцип роботи системи полягає у тому, що при необхідності охолоджується (або нагрівається) саме ядро бетону. Це повільний процес, але він забезпечує високий комфорт. Система більш економічна у будівельному процесі.

В Україні така технологія не достатньо відома?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Наша компанія вже робила в Україні розрахунки декількох проектів, реалізованих поки немає. Але я налаштований оптимістично і вірю, що інтерес до цієї технології з'явиться.
У портфоліо компанії REHAU вже є успішний кейс із впровадження такої системи. Чотири роки тому ми брали участь у будівництві найвищого хмарочоса в Австрії — вежі DC Tower 1 заввишки 220 метрів. Перекриття усіх 33-х поверхів загальною площею 22,9 тисяч квадратних метрів оснащені системою темперування ядра бетону. Хмарочос розташований у Відні і є прикладом успішного застосування цієї енергоефективної технології, яка забезпечує поступовий і комфортний нагрів або охолодження приміщень.

Ми поговорили про найбільш новаторські, але ще не затребувані види продукції. А які продукти залишаються найбільш популярними?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Наш хедлайнер — універсальна система Rautitan Flex для гарячого водопостачання та опалення.
Також популярна система безшумної каналізації Raupiano Plus. У цьому сегменті у нас мало конкурентів, тому ймовірність придбання системи становить до 50%.

Які новинки представили на виставці Аква-Терм Київ 2017?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
У трубі складно придумати щось нове, тому на виставці представили вже наявну продукцію. Зі свіжих розробок — колектор для гарячої та холодної води Smart Rautitan LX link.

Яке Ваше враження від виставки?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
За моїми спостереженнями, цього року людей менше, ніж у минулому. Це може бути пов'язано як з перенесенням дат проведення виставки з середини на кінець травня, так і з тим, що захід співпав із закінченням навчального року. Але у будь-якому випадку, виставка — це завжди гарний привід для зустрічей з давніми партнерами, особливо з регіонів.

У яких напрямках компанія буде рухатися далі?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
Ми продовжуємо займатися системами для висотного будівництва, а також акцентуємо увагу на інноваційних напрямках, таких як стінові панелі, підлогове опалення і системи попередньоізольованих труб Rauvitherm.
У 2017 році продовжуємо активно розвивати нашу Академію, змінюючи спрямованість навчання — відходимо від прямих технічних семінарів і робимо акцент на маркетинговій складовій.

Чим продиктовані зміни у підході до навчання в Академії REHAU?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
За 20 років роботи на українському ринку ми, фактично, виростили кадри, і монтажники в основному вже володіють усією необхідною технічною інформацією. Крім того, новинки зустрічаються не дуже часто, тому зараз ми розповідаємо про технології продажів, організовуємо зустрічі з цікавими людьми, чий досвід, можливо, допоможе нашим партнерам краще організувати свій бізнес. Це вже не чисто технічна, а скоріше маркетингова підтримка.

Які плани компанії на 2017-2018 роки?

— TRUBA.ua
Максим Солоненко:
У поточному році REHAU відзначає 20 років діяльності в Україні і планується низка заходів, пов'язаних з цією подією — для співробітників компанії, а також зустрічі з нашими партнерами. У 2018 році — 70-ти річний ювілей компанії на світовій арені.
За 20 років роботи на українському ринку ми з нашими конкурентами зробили квантовий стрибок від чавунних і сталевих труб до вже звичних сьогодні полімерних систем. Будемо і далі розвивати ринок і продукти, пропонуючи нові енергоефективні рішення.
Знайдіть всі свої архітектурні рішення через TRUBA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Інші статті на тему

Нове та найкраще