У Києві успішно відбувся День Маркетингу

 714
InterBudExpo2010
Publicity Creating
 

25 березня в рамках міжнародної спеціалізованої виставки "InterBudExpo2010" традиційно відбувся День Маркетингу (Marketing Day).

День Маркетингу

Захід відвідали близько 70 спеціалістів з маркетингу, керівників компаній, PR-менеджерів, рекламістів, які працюють на будівельному ринку.

День Маркетингу

Тема заходу – "Оптимальні маркетингові інструменти та прогнозовані результати для компаній будівельного ринку ".

День Маркетингу

Доповідачі поділились досвідом успішних стратегій просування на будівельному ринку, що викликало широкий інтерес публіки. Зокрема, було відзначено, що на будівельному ринку наближається посткризовий період, саме тому, компаніям слід правильно застосовувати маркетингові інструменти.

Програма Дня Маркетингу включила такі виступи:

"Оцінка задоволеності клієнтів (партнерів, постачальників) як індикатор бізнесу. Зовнішня і внутрішня ефективність бізнесу".

Доповідач: Гліб Проненко, керівник дослідницького агентства, партнер групи компаній Advanter Group;

Практичні кейси і PR-проекти для будівельних компаній

Доповідач: Валерій Курейко, Генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating;

"Особливості брендингу на будівельному ринку".

Доповідач: Юрій Ковальчук, директор з розвитку брендингової компанії "POLARIS";

"10 ефективних маркетингових ходів для будівельних компаній."

Доповідач: Оксана Бобровська, директор з реклами РА "Building Communications";

"Ефективні PR-інструменти на будівельному ринку. Результати опитування компаній".

Доповідач: Руслана Плис, керівник Інформаційно-аналітичного центру "Publicity".

Експерти зійшлись на думці, що в сьогоднішній економічній ситуації, компанії будівельного ринку повинні якомога оптимальніше розподіляти власний бюджет, при цьому не нехтуючи маркетинговими стратегіями, і звертаючись до фахівців, таким чином підтримувати розвиток компанії.

Як відзначив Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating: "У посткризовий період актуальним є збільшення частки ринку, тому правильне застосування PR-комунікацій, зокрема, шляхом наповнення інформаційного поля позитивною інформацією, проведення цільових PR- заходів для партнерів та клієнтів, дозволяє збільшити продажі на 7-10%".

Підводячи підсумки, ведуча Дня Маркетингу Руслана Плис, керівник Інформаційно-аналітичного центру Publicity, відзначила: "Для ефективного здійснення PR-діяльності, у рамках комплексних комунікаційних програм – потрібно повертатись до системного планування, і працювати тільки у рамках комплексних комунікаційних програм".

Генеральні медіа-партнери заходу:

Генеральні медіа-партнери заходу

Офіційний медіа-партнер:

Офіційний медіа-партнер

Інформаційні партнери заходу:

Інформаційні партнери заходу

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через TRUBA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Нове та найкраще