Український кондиціонерний ринок: що очікувати?

TRUBA.ua 11 квітня 2012 р. о 17:09

Сьогодні компанія `Ліконд`, офіційний партнер корпорації Daikin (Японія) і компанії HOVAL (Ліхтенштейн) в Україні, провела прес-конференцію `Український кондиціонерний ринок: прогнози та перспективи розвитку на 2012 рік`.

На заході були озвучені 3 можливі варіанти розвитку (в кількісному вираженні) побутового кондиціонерного ринку в Україні на 2012 рік: оптимістичний, реалістичний та песимістичний. Всі вони прогнозують зниження обсягів ринку: на 10%, 15% і 20% відповідно. При цьому очікується, що перша половина 2012 року буде значно краще, ніж друга. Хоча тенденцією першого кварталу цього року є небажання покупців купувати товари тривалого користування. Але самі гравці ринку докладуть максимум зусиль, щоб уникнути падіння.

Такі прогнози викликані складною фінансово-економічною ситуацією на території України. А також чутливістю до негативних явищ в економіці Єврозони і вплив політичних процесів на ринкову ситуацію.

Тому для компаній, які працюють на інсталяційному ринку, очікується зниження рентабельності бізнесу, мінімізація (або повна відмова) від складських запасів (за оцінками в 2011 році на складах залишилось непроданими біля 30% від об`єму продаж, що в кількісному вираженні становить 160 тис. од.). У такій ситуації компанії можуть поборотися за збільшення ринкової частки за рахунок активних маркетингових кроків і грамотної збутової політики. Слід очікувати зниження дистриб`юторських компаній, укрупнення бізнесу і зміну брендів у постачальників.

Покупцям в 2012 році потрібно бути готовим до підвищення цін на 10-20% побутового асортименту продукції в низькому ціновому сегменті (вартість до 380 дол. за спліт-систему серії RAC), що представлений в основному компаніями з Китаю. У той же час, провідні світові бренди будуть боротися за середній ціновий сегмент (до 500 дол.) і запропонують різні `бюджетні` моделі, які здатні на належному рівні забезпечити енергоефективність і користувальницький комфорт.

Останні новини розділу