"Акваматіка": клієнти переходять в економ сегмент

"Акваматіка": клієнти переходять в економ сегмент

Про ринок труб в Україні

Про зміну уподобань клієнтів і тенденції на ринку труб України в інтерв'ю інтернет-виданню TRUBA.ua розповів Сергій Медведєв, технічний директор підприємства "Акваматіка".



Сергій Медведєв
Сергій Медведєв,
технічний директор
компанії "Акваматіка"

Як змінилася структура споживання труб (для опалення, водопостачання, радіаторного підключення і каналізації) за перше півріччя 2016 року?

— TRUBA.ua
Сергій Медведєв:
За підсумками перших шести місяців цього року клієнти стали частіше віддавати перевагу трубам більш дешевого сегмента. Крім того, в Україні почали відкриватися власні підприємства, що виробляють продукцію, частина з якої може конкурувати з імпортною у співвідношенні ціна/якість.

Які переваги споживачів? Чи є різниця споживання в об'єктному і приватному будівництві?

— TRUBA.ua
Сергій Медведєв:
У висотних будинках і новому будівництві для систем опалення та водопостачання переважно застосовується зшитий поліетилен. Основні наші клієнти — це монтажні організації. Компанії, які займаються професійним монтажем, вибирають надійний і перевірений продукт, тому що вони зобов'язані нести відповідальність за доставлені на будівельний майданчик матеріали і гарантувати якість своєї роботи. Кінцевий споживач зазвичай прислухається до думки своїх знайомих, які вже купували такий продукт, чи до порад інсталяторів, які монтуватимуть майбутню систему.

Чи надходять вже замовлення на санацію будівель від ОСББ, ЖБК? Якщо так, то які типи труб при цьому застосовуються?

— TRUBA.ua
Сергій Медведєв:
Реконструкція старого житлового фонду вже почалася, але поки що процес об'єднання співвласників багатоквартирних будинків йде дуже повільно, із запитами на комплексну модернізацію систем водопостачання і водовідведення до нас ще не зверталися. Сучасні пластикові труби, які застосовуються при будівництві нових будинків, виключають необхідність в реконструкції і ремонті систем опалення, водопостачання і каналізації протягом всього терміну експлуатації будівлі.

Чи змінилося ставлення споживачів до труб з шумоізоляцією

— TRUBA.ua
Сергій Медведєв:
При правильно змонтованих системах опалення та водопостачання їх робота повинна бути безшумною і не створювати дискомфорт власникам приміщення. Єдиний виняток — система вертикальних каналізаційних трубопроводів і горизонтальних трубопроводів, захованих у підвісних стелях. Якщо така система змонтована не товстостінною чавунною трубою, шум буде чути — звичайна пластикова труба не забезпечить шумоізоляцію. Тому останнім часом спостерігається небувале зростання інтересу клієнтів до безшумної каналізації. Зовні — це звичайна труба, але з поліпшеними у кілька разів шумопоглинаючими характеристиками.

Чи є зміна частки продажів продукції бренду HEAT PEX у структурі продажів компанії за результатами 2015 року і першого півріччя 2016 року? Якщо є, то як Ви вважаєте, чому?

— TRUBA.ua
Сергій Медведєв:
За підсумками першого півріччя 2016 року Heat-Pex став лідером продажів нашої компанії, тим самим обігнавши труби торгової марки Pipelife, офіційним імпортером яких ми є.

Як ви оцінюєте частку компанії на ринку за два роки? Чи є зміни і які причини?

— TRUBA.ua
Сергій Медведєв:
Якщо говоримо в цілому, то продажі ростуть досить активно. Однак за різними категоріями та типами труб ситуація відрізняється. І оскільки у нас представлено багато категорій товарів, важко однозначно оцінити загальну частку компанії в сегменті продажів труб на ринку України.
Знайдіть всі свої архітектурні рішення через TRUBA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Нове та найкраще

Теплоізоляція